tisdag 17 augusti 2010

här har det varit regnigt och uppehåll och åska om vart annat. igår regnade det nästan hela dagen så det blev inte att åka till tippen vilket vi skulle ha gjort.
men idag kanske kim kommer och hämtar en massa skrot med lilla lastbilen och då kanske vi kan ta det sista skrotet och köra till tippen också. så det blir gjort innan bebisen ska komma.
det är ju lite saker som man gärna vill få gjorda innan.
tillexempel köra bort skrotet. städa källaren, fixa med veden.
hänga upp fästena till vaggan !
ja lite smått och gott så där !
allt kanske vi inte hinner. vill ju egentligen få in nya pannan också men det lär vi nog inte hinna !


i övrigt idag blir det väl lite städande.
duschande av alla barn !
slå in tradera paket och se till och få dom skickade.
jag skickade ju en massa vinnarmail i natt.
blir ju lite extra pengar i alla fall !
de e skönt. !de behövs ju !
satte ut en massa av petris fiske drag häromdagen. så lite av dom har vi ju fått bud på men mest är det kläder som gått nu ! och det är ju bra det med.
rensar och har mig. ska ju fixa klart myshörnan där uppe också !
får se om jag orkar flytta på lite tavlor idag !

igår hade jag jätte ont i ryggen och ljumskarna och trodde nästan att det va dags för bebisen att komma. men det är ju tre veckor kvar så risken är väl ganska liten att jag föder för tidigt !
men det skulle vara skönt om jag slapp få hinnsvepning om det kunde komma igång självt lixom !
idag har jag inte ont i ryggen direkt så idag får jag väl försöka få en massa gjort som jag inte fick igår !
låg ju mest och hade ont i går !


nej.... nu ska jag elda !
duscha och städa !

skriver säkert en annan dag eller senare !

kram på er !

Inga kommentarer: