måndag 27 juni 2011

så trött ikväll !

sov jätte dåligt natten som va så nu känner jag mig allmänt trött. skulle kunna gå och lägga mig nu !
men det ska jag inte ska nog vänta till tio i alla fall !
jag sitter just nu och funderar på om jag skulle ta en tripp till vinden för att rensa lite i kartonger !
vi ska ju stå på loppis framöver och då kan det ju va bra att ha med sig lite nytt !
ska även rens a min gardin garderob för jag har på tok för mycket gardiner och det skulle va riktigt skönt att förnya sig på den fronten faktiskt !
ska nog börja måla om här hemma igen !
jag vill ha vitt i tv rummet med en röd fond vägg.
och så skulle det kanske va bra att flytta upp till övervåningen med vårt och barnens rum så dom får plats och då skulle jag vilja måla vitt i deras stora rum och göra mysigt ! och om vi då ska ha hallen/lillarummet där uppe så skulle jag vilja måla vitt med en svart mönstrad fond vägg där! skulle bli bra najs.
men det är mycket jobb med det !

det finns en hel del annat också som måste bli gjort. så som veden och allt.
inget skoj alls. men ett måste om man vill slippa en kall vinter !
och det vill vi ju !
man får ju lite motion och styrketräning av veden med så man får väl se det från den sidan så blir det lite lättare !


nej. nu mot soffan....

kram !

Inga kommentarer: