tisdag 28 juni 2011

tisdag... idag !

ja dagarna går och fastan går bra tycker jag !
visst är jag hungrig ! men jag tycker överlag att det har gått ganska lätt !
nu är det nionde dagen. så fem dagar kvar på helfastan.
och dom fem dagarna ska väl gå lika bra!
två gånger har jag fuskat.
men bara två måltider inte två dagar !
lite stolt tycker jag faktiskt att jag kan vara !
men från igår till idag hade jag inte gått ner något. men det gör inget så länge jag helle rinte hade gått upp !

får hoppas att jag innan nästan vecka måndag på min 14 dag har gått ner 2,2 kilo till. så kan jag slappna av lite !
idag har jag även gått en promenad. upp till dagis och ner till affären och hem !
det gick bra men det va varmt som tusan !
ska rensa en massa saker idag i övrigt blir det en hemma dag !

jag hoppas det kommer lite paket från ebay på posten idag ! lite nytt och roligt !

nu ska jag mata klart Nikita och sen ska jag lägga Leo på en middags lur !
men jag skriver ikväll igen !
puss på er !

Inga kommentarer: