söndag 26 juni 2011

jaha.... en till då !

ja en till dag är snart till ända och redo att lägga sig till räkenskaperna.
så inom 12 timmar har jag fastat i en vecka.
och det har gått bra. eller egentligen är det ju ikväll jag borde räkna ifrån för jag äter ju inte på nätterna, men jag beslutade mig för att räkna från måndag morgon !
så det är vad jag ska hålla mig till också !
hittills har jag gått ner 2,8 kilo så jag skulle bli glad om det blev 3,5 som minst på en vecka.
håller tummarna för det !
kissar gör jag stup i kvarten så vätska får jag i mig i alla fall !
försöker dricka minst 2 liter vatten per dag och räkna kaffe,te och bulljong utöver och det har gått ganska bra måste jag säga.... lite halvt om halvt idag. men jag ska nog lyckas få i mig en halv liter till idag i alla fall och då är jag uppe i två liter !

jag har klippt gräset idag och efter det gick jag och nikita en promenad till affären och handlade kaffe så då blev det mer motion.
så allt räknas ju och jag hoppas att det blir minus poäng på kcal sidan.
i övrigt idag har jag mest tagit de lugnt och haft de mysigt med mina trollungar !
dagen har gått extremt fort !

i morgon blir det först dagis på morgonen och lämna en liten otålig kille som vill till dagis och leka med kalle,olle julius och david.
det verkar som dom har jätte kul i hop grabbarna . mest överens kommer han nog med julius. som har samma temperament som leo....
sen efter dagis lämningen ska jag hem och fixa till mig, sen ner till viken och göra ett par ärenden. och sen hem och hämta killen.
sen blir det väl sova och bus. som vanligt ! fastar ju en vecka till så gör inga större utsvävningar just nu !
vill klara detta och jag vill helst klara 10 dagar till. får se.... en vecka till i första hand blir det garanterat !


nej nu är det dags att lägga lilleman !
men skriver i morgon igen !
ska försöka söka lite jobb nu också !
men hittar inget som jag verkligen tror att jag kan få och som jag vill ha !


puss och kram på er !

Inga kommentarer: