söndag 13 april 2014

en månad!

idag är det en månad sen operation. det har gått så fort.
och jag mår så bra.
om en vecka kan jag om jag vill ta bort gördeln på nätterna.
och det känns lite overkligt.
men jag tror jag kommer behålla den på dygnet runt dom fyra veckorna som är kvar.
det känns ganska tryggt och skönt att ha den. 
och eftersom jag svullnar upp rätt så mycket under dagarna så kan det va rätt skönt att ha den. 
men i alla fall skönt att veta att om jag vill ligga utan en hel kväll så kan jag. 

på torsdag börjar jag jobba.
skönt tror jag. 
nu känner jag mig så pass redo .
magen gör inte ont när jag sätter mig i bilen och jag känner att jag kan böja mig relativt obehindrat. så det blir nog toppen att börja lite smått på torsdag för att sen va ledig fredag, lördag, söndag och måndag då det är påsk. 


nu ska jag sätta fart med att göra daddel bollar. protein bollar. eftersom jag inte gjorde de igår kväll som jag hade planerat. 


//Elin// 

 

Inga kommentarer: