onsdag 11 juni 2008

dagar av deppihet!!!

jag vet inte om det är vädret eller om livet bara är jävligt grått just nu! men deppig är jag och trött och så himla ointresserad av att leva med i mitt liv, alltså jag är INTE självmordsbenägen, men jag har inget intresse i vad som händer med mitt liv just nu !
sista dagarna har varit hemska, kanske mycket på grund av petris humör och att han senaste dagarna har börjat tjata om så himla mycket som jag måste göra. och jag vill inte göra allt som han tycker. han kan också fixa och ringa och dona... men det är ju alltid lättare att bara säga till någon annan !
deppigheten tar just nu över mitt liv helt. trots att det är sommar och man borde va pigg och glad. men icke jag !
just nu sitter jag här vid datan och dricker mitt morgon kaffe, snart börjar morgon stressen trots att de två små har sommarlov. men vi ska iväg och kolla på michelles skolavslutning. eller petri och kim och små tjejerna ska dit. jag är tvungen att ta banken under tiden för att petri inte ville sitta och vänta medans jag sprang in på banken... jag vet inte riktigt varför, men det är väl för att han är tjurskallig... så jag får missa michelles och hoppas att hon inte blir ledsen och sur på mig...

dagen idag kommer och bli jobbig. med gråten i halsen och tårar i ögonvrån... får ju inte visa för barnen hur man egentligen mår, så det gäller bara att hålla sig stark... och det klarar man ju alltid på någe sätt.

nu ska jag sätta fart så allt är klart när petri och barnen vaknar... men jag kanske skriver mer, med en förhoppning om att humöret har fått lite mer solsken och vänt om.... just nu ser det inte lovande ut alls...


hoppas att ni allihopa får en fin dag!

kram på er !

Inga kommentarer: