måndag 1 december 2008

magbilder i vecka 34+3


min lilla magge!!!!

lilla bebismagen. idag, vecka 34+3


lilla magen!!!!

fotografen till bilderna är Felicia !
mitt lilla fotoproffs !
tack för hjälpen !

vet inte riktigt vad jag ska tycka, ena minuten tycker jag magen är liten och nästa att den är stor. men jag tror den är ganska liten med tanke på att det bara är fem veckor kvar. så jag ska väl räknas som höggravid i allra högsta grad nu!

njuter av min mage i vilket fall. trots sammandragningar och värk i ryggen.
men det finns nog inget som är så underbart som att vara gravid...
känna alla rörelser och ligga och klappa magen.
samtidigt kommer man sin sambo närmre när man har bebis i magen. och man blir på något sätt så mycket mer harmonisk.

jag börjar väl bli lite nervös inför förlossningen. men det är väl mest att det skulle kunna bli snitt igen som oroar mig. själv förlossningen i sig är väl inget jag oroar mig för så jätte mycket... jag vill att den ska gå bra och att vi ska få ut en frisk liten bebis som har tio fingrar och tio tår. sen vem h*n är spelar ingen roll. vi kommer att älska h*n lika mycket oavsett. och barnen kommer att välkomna sitt lilla syskon med öppna armar och älska henne eller honom till max!

nu ska jag gå och stäcka ut min ömma rygg och försöka undvika fler sammandragningar denna kvällen.
i morgon bär det av mot söderköping.
men jag skriver på kvällen i morgon. och kan förhoppningsvis lägga ut lite fina bilder på huset och ljusdekorationerna och allt då....

puss och kram och god natt !

Inga kommentarer: