måndag 16 februari 2009

bil!

ja visst ja.. glömde berätta i mitt tidigare inlägg att min bil inte blev färdig lagad...
så nu måste petri ändå laga avgas systemet själ. och det kommer ta ett tag!
så min glädje över att få tillbaka bilen blev snabbt bortblåst...

JAG VILL HA EN
BIL NU !

får väl önska mig pengar och en bil i födelsedagspresent och hoppas på att det kommer en magisk fe och ger mig det!
den kan vara halv dan bara den funkar !
hittade en jätte fin bil idag på annons den kosta
22000:- en likadan som vi har...
men vi har lixom inte pengar till de ! och kommer aldrig att ha de heller...
men jag vill verkligen ha en bil igen.
annars blir jag så isolerad och inget funkar!
man kan inte bo så här om man inte har bil!

ja ja ! jag får väl drömma vidare ! och hoppas på en magisk fe.

ville bara beklaga mig lite till er !

kram !

Inga kommentarer: