torsdag 23 april 2009

dagen gick i motionens tecken !

ja, idag har jag verkligen rört på mig !
jag är så trött på att vågen står stilla.
så idag bestämde jag mig för att träna minst 30 minuter
medans Leo sov.
och det blev 45 minuter !
sen efter jag fixat i ordnin g mig och leo varit vaken en stund.
så la jag honom i vagnen och gick till affären !
jag skulle ta ut lite pengar och handla lite middag.
sen på vägen hem försökte jag få ihop 10 000 steg på stegräknaren så jag gick lite omvägar !
och fick ihop 10 000 steg !
skönt va det ! solen sken och man blir ju så pigg och lycklig då !
efter det så va vi inne och fixade och mysade.
sen när petri kom hem sa han att han skulle ta hundarna på promenad !
så jag och leo följde med.
långa rundan gick vi ! den är ca 6 km lång.
det va super skönt !
så totalt visar min stegräknare 19000 steg ca !
så jag känner mig ganska duktig idag !

hoppas vågen visar lite neråt i morgon !

nu ska jag snart göra Leo sällskap i sängen.
jag är trött.
Leo är fortfarande gnällig och hes.
så jag ringde sjukvårdsrådgivningen idag ! men dom sa att det va inget att oroa sig för så länge han äter och kissar som han ska ! och att det gnälliga kan hålla i sig i upp till en vecka efter vaccinationen!
jag känner mig så elak. jag vill att han ska må bra !
och känner mig skyldig till att han inte mår bra ! trots att i långa loppet är ju vaccination bäst !
men man mår dåligt när dom mår dåligt de små liven !
och så blir jag så rädd när jag läser att en av biverkningarna på vaccinationen är hjärninflammation.
jag har aldrig varit så rädd i mitt liv som när felicia hade det förra våren!!
fy... jag vill inte att någon av mina barn ska få det !

nej nu mina vänner ska jag sova...
och hoppas att min lilla kille mår bättre i morgon !

natti natti allihopa !

kram !



Inga kommentarer: