torsdag 21 maj 2009

härlig dag med killarna.

ja. vi har haft en härlig dag killarna och jag !
vi har varit i stan och först kollat runt på båtvarven.
petri vill ju så gärna hitta en ordentlig båt till sommaren.
men tyvär inget ännu.
sen efter det så åkte vi till skopunkten där vi letade skor till mig.
jag hade ju inga fin skor kom vi hastigt på.
så det blev att inhandla det.
plus att felicia inte hade några så det blev ett par till henne också.
michelle handlade det själv för ett tag sen och ellen fick ett par av mamma för ett tag sen.
petri har sa han. och killar är väl inte lika noga med det !
så nu är nästan allt klart.
efter skopunkten så åkte vi till city gross och handlade tårtgarnering och sånt.
och i morgon ska vi handla tårtbottnar och sånt.
det är ju dags. dom ska ju läggas i morgon.
jag kommer känna mig hemskt stressad på lördag.
så i morgon ska buketterna göras och allt sånt.
ja det blir nog en riktigt stressig dag i morgon, men men . vi är ju två !
och det är ju egentligen inte så mycket om man bara tar allt i tur och ordning.

jag har faktiskt hunnit med att träna en timma idag också.
så det är juskönt.
vågen stod på samma idag som igår vilket är bra , men jag hade nog velat att den skulle minskat tre hg.
men jag hoppas till lördag morgon !


nu är det dags att somna med tv.
vet inte omdet finns någe bra att se.
men jag skriver förmodligen i morgon igen !

kram kram !!!

natti natti!!!!


Inga kommentarer: