söndag 17 maj 2009

härlig dag !



ja... vi har spenderat en härlig dag utåt södra finnö.
där vi har fiskat och mysat !

även om det tog tid att komma i väg. och vi blev lite tjuriga
innan allt blev i ordning . men dagen blev riktigt bra tills sist
.
tyvär så har jag jätte ont i huvudet och mens verk nu.
inget kul avslut på dagen. men så är det ju en gång i månaden !

trött blev man i alla fall av havsluften !

ingen fisk blev det men felicia och ellen va nöjda i alla fall.
Michelle ville vara hemma så det fick hon.
petri har också ont i huvudet nu på kvällen...
stackaren !

Leo sover, så jag ska gå och göra honom sällskap. för mitt huvud tar kål på mig och jag är ju trött så varför vara vaken !

Diesels nya matte mailade i morse och sa att det hade gåt bra !
Diesel hade Letat efter oss först men sen lugnade han ner sig och vill ehelst vara ihop med camilla eller tobias. som matte och husse heter.
deras yngsta son och Diesel hade funnit varandra så dom kom jätte bra överens.
det kändes skönt att höra... men så jobbigt.
jag grät en skvätt i morse igen !
undrar när man ska vänja sig vid tanken ???

nu Har Leos första tand kommit upp så man kan känna den.
jag får inte titta på den men jag känner den både på brösten och med fingrarna...
så nu går det undan, det händer så himla mycket så snabbt med lillkillen nu!
man hinner ju knappt med.
han är så underbar, trots sitt temperament.
ikväll har petri matat honom med mango puré och det gillade Leo skarpt.
vi har börjat låta honom smaka . men jag ammar fortfarande fullt och han går upp fint i vikt.
på onsdag blir det bvc igen.
och på onsdag ska även tjejerna till hasse och Lena och vara där till fredagen för att sen kunna vara med på dopet på lördagen !
det kommer bli trevligt !
jag har ju lite kvar att fixa. men det ska väl gå.
i morgon ska jag försöka klippa gräset när petri slutar jobbet.
veckan kommer gå såååå fort.
innan man vet ordet av så är det lördag ! härligt !!!


nu ska jag göra min lilla kille sällskap i sängen !
men jag skriver förmodligen i morgon igen !
pussar och kramar på er !

hej svejs !

ja just ja... vågen hade tickat lite neråt idag...
jag blev så glad...
närmar mig mitt mål lite för var dag !
känns underbart !
så träningen ger resultat !


kram !

Inga kommentarer: