tisdag 19 maj 2009

stackare !!!

min lilla kille är lite gnällig idag.
lite täppt i näsan och lite hostig...
eller kliig i halsen.
han fnyser och hostar till.
och han ser hängig ut.
jag hoppas att det är tänderna som gör så att
han mår så här så att det inte är tettes lill kille som smittat honom.
han va genomförkyld när dom va här för ett par dagar sen.
och det vore inte skoj om han blev sjuk första gången nu precis till dopet.
trist att behöva ställa in dopet..
det är ju en hel del jobb att planera ett dop.
men det är ju ett par dagar kvar så håll tummarna. det gör jag !
han har varit vaken en del i natt... jag vill inte att han blir sjuk !
stackaren !


nu sover han..
skönt om han kan vila ut ordentligt !
det behöver han ifall han har någe på gång.
då är det väl bara hoppas att det släpper innan lördag !
blir nervös!!!
men det ska nog bli bra tills dess.
snart kommer prästen.
så jag har städat hela dagen !
så nu är det riktigt fint.
skulle behöva klippa gräset idag.
men det får jag väl se om det hinns med efter att prästen har varit !
det är mycket gräs att klippa !


nu ska jag dricka mitt kaffe sen ska jag nog göra Leo sällskap och vila ett par minuter !

kram på er !!!


Inga kommentarer: