söndag 14 juni 2009



ja det blev ju inte en timmas intensiv träning.
utan 35 minuters....
Leo har vaknat till och från.

så jag fick inte riktigt in tempot som jag skulle.
man kan ju inte få allt. hihi....

grabbarna kom hem med båten nu... sent om sides...
men men, skönt att dom är hemma. !
i morgon måste jag tydligen åka och lämna släpkärran för att dom inte hann det ikväll.
det va ju inte riktigt vad jag hade tänkt göra i morgon om jag ska vara ärlig..
hatar att behöva göra saker som jag inte vill.

och tyvär så är det många gånger så när man är tillsammans. eller numera gift med petri.
så blir det i slutändan jag som drabbas och måste offra mig...
suck... jag vill verkligen inte... men vad gör man inte för sin m
an ?
önskar att jag kunde fått hitta på något jätte skojjigt i s
tället..
men det hade säkert inte blivit något sånt heller !!


här får ni se lite fina bilder... sen ska jag krypa ner i min säng. för nu är jag trött.
i morgon åker förhoppningsvis husni hem.
och allt blir som vanligt igen !

kommer säkert att sakna henne lite.
man fäster sig snabbare än vad man tror .me!!!! examens morgonen ! felicia och ellens klass...
huzni !!!

natti nati på er nu !!
det är dags för mig att krypa ner....

kramen !


Inga kommentarer: