söndag 14 juni 2009

ska man träna ikväll eller inte !
Leo sover som en stock i sin säng.
Petri har inte kommit hem än.
och jag ska lägga tjejerna nu !
jag har ju babysittern så jag hör om han skulle vakna.
ska jag våga slappna av och lita på babysittern och träna en timma.
det vore jätte skönt.
jag tränade en halv timma tidigare på dagen. men det vore skönt att köra en extra stund själv. då hade jag ju Leo på magen !
nu om jag skulle köra skulle jag kunna köra hår träning !
skulle kanske känna mig nöjd med mig själv och inte ha så dåligt samvete för allt jag ätit under senaste veckan.
suck... jag hatar att jag inte haft råd att köpa näringsrik mat och grönsaker...
ska man ha så här dåligt samvete för allt man gör...
dessutom har jag smakat på några godiasar vilket inte får mig att känna mig bättre till mods...
så kanske ett rejält träningspass skulle göra susen för humöret !

jo... jag ska nog göra det !!!

jag lägger ut lite bilder senare!!!

kram på er !


Inga kommentarer: