måndag 13 juli 2009

förändringens tid!!! hi hi !



ja jag har förändrat mig !
jag vet inte ens om dom som kände mig för tre fyra år sen skulle känna igen mig ?
men det kan ju vara både på gott och ont.
jag har väl förändrat mig både utvändigt och invändigt !
förr va jag en sprallig och glad och öppen män
niska.
nu är jag en blyg och osäker person som gärna håller
mig i bakrunden !
fråga mig inte varför jag är tvärtom !

utseende messigt så har jag väl ändrats enorm, från att ha vägt 138 kilo till att nu väga 83 kilo.
och från att ha varit blond och lång hårig så är jag nu svart och kort hårig!
ganska stor förändring. men skojjig !

jag önskar bara att jag kunde vara mer nöjd med mitt utseende.
att jag kunde tycka att jag är vacker och duger som jag är !
men det gör jag inte !

jag tycker att jag är tjock och ful.
och jag är hemskt självkritisk.
det är en sak som jag måste jobb
a på !
annars är det inte skoj.,

jag måste på något sätt förstå att jag duger !

i alla fall så skulle jag ikväll lägga ut bilder tänkte jag !
på nu och mellan och då !
så ni ser hur jag har ändrats useende messigt i alla fall !
bara för att det är skojjigt !

och nyttigt för mig !

här kommer det !



1,5 månader efter operation jag idag ca 1,5 år efter operationen
55 kg

1,5 månader efter operation

jag bakifrån 1,5 år efter operationen.
55 kilo


1,5 måander efter operation

från sidan 1,5 år efter operationen.
- 55 kilo

ja. så ser min kropp ut i dag. i alla fall ungefär...
jag känner mig som sagt inte smalare.
och jag ser väl inte resultatet...
men kanske genom att titta på bilder och ta mycket kort
så kanske jag kommer ifatt och kan glädjas m
er...
ska lägga in fler bilder som är bättre vart efter !


men nu till de roliga... ansiktsbilden !
där tycker jag att det synd ordentligt !

titta !


före


idag !!!
och idag

så när jag tittar på ansiktsbilderna så ser jag att jag förändrats på något sätt i alla fall. vilket känns skoj !
i morgon ska jag träffa min vän eva... jag hoppas att hon ser förändringen och att hon kan säga något poitivt om den !
jag ska även försöka hinna träffa min mamma och se vad hon säger om min nya look... hi hi !

vad säger ni ?
är det bättre eller sämre ?

god natt och kram på er !!!


1 kommentar:

Malin sa...

Härligt tjejen....svart passar du i! Själv stormtrivs jag i mitt svarta hår!!!
Du ska stecka på dig du lyser som en sol!!!
Kram