tisdag 14 juli 2009

ja, idag har jag varit och fikat med eva i sörping.
det va mycket trevligt! men det va massor med folk där !
herre gud det fanns ju knappt parkering !
jag turisterna är som galna...
men men. vi hade trevligt och massor att prata om.
men det kändes inte som att vi varit ifrån varandra !
vi funkade som vi alltid gjort. pratade lika glatt som vanligt !
trots att det är ett år sen vi sågs.

så det är ju skönt.
så nu har jag träffat både eva och kristin de senaste två dagarna.
och det va länge sen jag träffade båda.
så nu kanske jag kan börja bli lite social igen !
innan jag åkte och träffade eva så va jag och lunchade hos mamma
och träffade felicia och hasse.
kändes som felicia va ledsen så det kändes jobbigt att åka ifrån henne.
jag hoppas det va bra i alla fall.

i morgon skulle dom till eskilstuna mamma och hasse och felicia och chris.
så dom kommer nog ha skoj !



leo har varit underbart mysig idag. skrattat och varit allmänt charmig.
han sitter bättre och bättre dag för dag.
min lilla guldklimp.
det går så snabbt. bebisar utvecklas verkligen fort så det gäller att passa på och njuta av varje steg i deras åldrar !
och innan man vet ordet av så är dom tio...

tycker inte det va länge sen felicia va bebis. men tiden rasar iväg...


det har verkligen varit en toppen dag idag. petri har fått en massa gjort på båten så han är också nöjd.

och ja, jag har träffat goa vänner...
i morgon tänkte jag vara hemma.
petri ska fortsätta med båten och jag funderar över om jag skulle göra ett ryck med veden.

lite hinner jag ju på Leos sov stunder!
jag skulle vilja att veden va klar innan semestern är slut. och då gäller det att sätta fart ! för vi ska ju förmodligen till finland också.
det ska bli skoj. hoppas att vi kan göra dom saker som barenen vill.
och även att jag får se lite saker ur petris minnen sen han va liten !


nu är klockan halv elva och petri och jag ska se ice age 3 tror jag !
så jag kanske skriver i morogn igen !
och håll tummarna för att min vikt har minskat 0,5 kilo tills dess.... jag vill verkligen det !

hörs i morgon !

puss på er !! !

Inga kommentarer: