torsdag 16 juli 2009

att man kan önska något !

jag önskar mig bort från gusum just nu.
och bort från mina tankar!
önskar att jag vore den lyckligaste människan i världen!
men det kommer jag aldrig att bli!
även om jag många gånger är lycklig.
så kommer det ofta något i mellan som förstör det !
och idag är det båten. petri spenderar all tid till den !
och visst förstår jag att han vill ha den klar. och på så sätt finns ingen plats för familjen när han lägger all tid till sina projekt.
och vi andra blir glömda.
det är det värsta med att vara gift med honom.
och hur mycket jag än älskar den mannen så måste jag erkänna att han är ganska ego..
vilket gör ont i hjärtat många gånger.
men vad gör maninte för dom man älskar!
jag får lägga mitt åt sidan ! tyvär.
jag hade tänkt träna en timma ikväll. men det kan jag inte. det känns trist !
men men !


jag hoppas att han förstår snart !
livet går sin gilla gång. men han missar massa saker som han borde va med på !
tillexempel sina barns utveckling !
varför är det så lätt för pappor att bara putta bort allt. förstår dom hur värdefullt det är för både dom och barnen och oss mammor !
livet är kort. man ska njuta !
och allra helst tillsammans med sina barn. tiden går så fort i alla fall !
men men... han och många andra pappor försåt säkert det en vacker dag !!!

jag är lite deppig ikväll som ni kanske hör !
men det går säkert över så småningom !

jag ska inte skriva mer nu !
för jag vill inte låta min ledsamhet gå ut över er.
men jag skriver i morgon igen och då kan vi ju hoppas att allt är bätre !

kram !

Inga kommentarer: