måndag 31 augusti 2009

sommaren är i alla fall över. det kände man i morse.
fasiken va kallt det !
jag frös som tusan innan jag fick upp farten på promenaden.
jag följde tjejerna till skolan och så fortsatte jag till affären
och sen upp på skogsvägen och hem. så det blev ca en halv mil kan jag tänka mig.
idag har jag fått i hop 13 000 steg ca på stegräknaren.
det känns ju bra !
felicia och ellen cyklade och jag tog leo och seva och gick.
leo sov gotti vagnen nerbäddad och hade det alldeles jätte mysigt såg det ut som !
sen efter skolan fick tjejerna för sig att dom skulle leka med kevin.
så jag skjutsade upp dom till skolan så dom skulle hämta honom. men dom ville gå hem så det fick dom ! så dom har fått en hel del motion idag !
jag har rensat en massa kläder som jag varit borta och slängt !
har fixat till lite i hallen och på michelles rum !

i morgon blir det nog att fortsätta lägga in annonser på tradera...
finns en hel del !
jag ska även försöka fixa på lite färg på en byrå...
eller jag funderar på det i alla fall.
petri gjorde i alla fall två saker som jag bett om i ett par dagar .
så nu har vi fler krokar i hallen. det är bra !

nu börjar det bli dags att krypa i säng så jag orkar ta en långpromenad i morgon !
natti natti !

kram !

Inga kommentarer: