torsdag 3 september 2009

trött....eller tröttare!!

ja... idag är jag trött.
leo har varit vaken i två timmar i natt.
han va inte ledsen , han kunde bara inte slappna av och somna om !
så jag fick gå ner på nedervåningen så han fick leka en stund.
sen prövade jag igen att amma.
och till sist strax före fyra somnade han om !
så det blev ju i alla fall två och en halv timma.
sen va det upp med tjejerna.
så jag känner mig trött idag.
jag har haft hemskt ont i min höft i natt också!
så det har inte varit en rolig natt på någe sätt.
så jag måste nog ringa doktorn om mitt ben/höft.
det värker och så domnar och värker det i hela benet från höften och ner.
skit jobbigt för det finns ingen ställning som underlättar !
det gör minst ont när jag går.
men jag kan ju inte hålla på och gå och gå hela tiden ! ibland behöver man ju sätta sig ner eller lägga sig ner också !
inga verktabletter kan jag ju ta heller förutom panodil och jag tycker inte att det gör någon skillnad.
petri gav mig en värme kudde på benet inatt !
så det lindrade ju en liten stund.
ska försöka ringa vårdcentralen ifall det inte släpper.

jag har städat lite idag och gått långpromenad på förmiddagen.
det va ganska kvalmigt ute tyckte jag !
vi va ute i ca 45 minuter !
leo sov gott där i vagnen !
det är så skönt att gå då när han sover så han kan få frisk luft och sova gott.
nu sover han igen. men i sängen !
skönt att han har så fina och bra rutiner.

i morgon borde jag åka till vårdcentralen och ta lite blodprover !
har ingen lust att vara på såna ställen med tanke på alla sjuka människor som kan smitta med svininfluensa.. vill ju inte att barnen ska få det !
jag vill heller inte få det !
så jag tycker det känns onödigt att åka till såna platser.
men kirurgen vill ju ha lite blodprover innan jag kommer på två års besöket.
och då måste jag vara fastande också !


idag ska petri eventuellt sälja packmoppen.
så det känns ju skönt.
för då försvinner det lite saker plus att vi får in lite pengar !
så jag hoppas att dom som kommer köper den !
dom åker ju ända från stockholm så dom borde ju köpa den !

nehe... nu ska jag nog lägga mig och vila i fem minuter innan leo slår upp sina stora blå.
eller så ska jag surfa runt en liten stund till.
om en timma kommer tjejerna nog hem !
om dom inte ska iväg och vara med någon kompis. dom är ju inte stilla någongång de små liven !
skönt att dom har vänner och att dom har skoj !


nej... nu avslutar jag detta !

kram på er !!!

bye bye !

Inga kommentarer: