onsdag 2 september 2009

migrän. varför ska det finnas... ?

jag avskyr verkligen denna hemska migrän.
den kommer titt som tätt.
den beter sig på olika sätt.
och den är inte förutsigbar...
ucsh va trist det är i alla fall.
nu har jag haft den svagt igår, med illamående varje gång jag försökte äta.
och samma i natt. och idag med...
kan ju knappt äta alls. !
men det går väl över det också ! det brukar det ju göra..
jag trodde först det va magsjuka. men det va de ju inte..
det är ju snäppet värre än migrän ju !

just nu sitter jag här vid datan , leo sover , petri ligger i soffan och tittar på film. felicia och ellen är och leker med melina och michelle är i skolan.
så det är ganska lugnt och skönt här hemma.
jag ska nog snart , så fort Leo vaknar gå och börja med matlagning. lika bra att förbereda det nu så man vet att det är klart till ca fem tiden !
idag vägde jag lite mindre igen..
jag går ju alltid upp ca två kkilo omkring mens. vilket är jätte trist ! men nu börjar kilona snart ticka neråt igen..
idag blev det ingen lång promenad. utan en halv timmas promand i skogen med petri, leo coh svea! det va jätte skönt.



nej... nu ska jag inte skriva mer.
men jag skriver snart igen !
jag tänkte förska göra om bloggens utseende snart ! kanske ikväll !


kram på er !!!

1 kommentar:

Anneli sa...

Tycker det är intressant att läsa din blogg om viktminskningen o så (eftersom jag själv försöker gå ner i vikt med mer eller mindre lyckad framgång) Men kul att du ska göra om utseendet på bloggen lite för jag som är van vid blogg.se kan tycka att upplägget på din blogg är lite rörig (inget illa menat mot DIG alltså) utan det är nog mer som sagt en vanesak. Men det ska bli kul att se hur det blir.