torsdag 25 mars 2010

besviken !

ja. av någon anledning blir man ju besviken när saker och ting inte blir som man tänkt sig !
petri frågade mig igår om jag vill eåka till stan idag så kunde jag köpa min sista färg som jag behöver till hyllorna och lite sånt i rummet.
för sen är ju sovrummet klart. tror jag !
och då ställde jag in mig på att åka. sen skrev mamma medelande på kvällen och ville komma ner på förmiddagen så då fick jag ångest hur jag skulle göra. men jag behövde åka till stan !
så jag sa till mamma att vi kunde ses i helgen i stället.
men då hade petri bestämt sig för att vi inte skulle till stan utan spara det till helgen så att vi kunde storhandla all mat samtidigt ! fy va jag blev besviken !
jag ville ju komma ut från gusum en stund.
även om jag är krasslig.
men jag är ju nästan alltid hemma så det skulle va skönt att bara komma bort en liten stund...


nu känner jag mig på lite bättre humör.
men jag va sur förut... leo sover middag just nu. han va så trött.
han hostar och snorar fortfarande men är piggare !

jag har ont i lungorna och i halsen
och känner mig lite febrig men förmodligen har jag ingen feber.
idag är det våffeldagen.
så ikväll ska vi mumsa våfflor.
gott... så det får bli en lätt middag när tjejerna kommer hem !
jag vet inte vad . men jag måste väl åka och handla något sen.
måste ju ändå köpa våffelsmet och grädde.



nu ska jag slappa en stund tills leo vaknar !

kram på er !

Inga kommentarer: