fredag 26 mars 2010


god förmiddag...
solen lyser och mitt humör är någorlunda bra.
jag va super deppig igår kväll. men nu känns det bättre !
leo brände sig på ett ljus igår. så jag anklagar ju mig själv för det !
men efter att ha pratat med vårdcentralen och med 1177 så känns det lite bättre !
men jag blev så rädd.


han verkar inte ha ont nu, men igår kväll hade han jätte ont.
stackare.. jag led verkligen !
min lilla kille är en extremt nyfiken gosse. som petar på allt.
sticker in fingrarna i alla hål. plockar med allt..
så jag måste vara på min vakt hela tiden !
och jag skulle bara byta batteri på en dosa bredvid sängen och han passade på.
lyktorna sitter nämligen en bit ovanför bredvid sängen. men han nådde dom precis med pekfingret !


just nu sover han middag!
han har sovit ett bra tag !
jag vill åka in till stan och storhandla.
orkar inte sitta hemma mycket mer snart !
blir galen !
och tyvärr har jag en man som tror att jag står ut med det bara för att han tycker det är helt ok !
men han håller ju på med sitt och då har han ju någe att göra.
jag har att välja mellan att ligga på golvet med leo eller att städa och det är ju ändå vad jag gör 24 timmar per dygn 7 dagar i veckan. det kan ju vara roligt att komma ut lite också !


ja ja.... vi får se vad helgen för med sig !
kanske kan jag lyckas övertala honom med lite tur !


nu ska jag sätta mig vid tv för att vänta på att lilleman ska vakna.

puss och kram !


Inga kommentarer: