tisdag 23 mars 2010

regn

fy idag regnar det !
hur gick det till.
så hade jag ju inte planerat att den här våren skulle bli..
regnig och snöig ?
detska vara sol, fågelkvitter, blommor och en traktor som tar upp grus på gatorna.
och enmassa barn som leker överallt..
underbart !
idag fick mina tjejer skjuts till skolan !
skönt för dom när det regnar !
och det är även första dagen dom fick gå till skolan utan termo byxor.
får vi se hur blötadom är när dom kommer hem !
jag hoppas att dom håller sig friska nu !
leo är nog lite piggare idag även om hans lilla näsa rinner..

sovrummet börjar bli klart så snart kan jag fota det så ni får se !
jag ror jag kommit in i en sån där fas i graviditeten somkallas att boa.
för jag har massa inspiration ! underbart måste jag säga !


nu börjar det bli dags att hoppa in i duschen sen är det dags att gå ner til ninna och hämta en torkställning eftersom min tumlare behagade att gå sönder igår..
allt ska kosta hela tiden !
jag blir såååå trött..
vi som redan är fattiga ska bli fattigare !

men men.. dagen idag ska i alla fall bli bra.
molverk och städning för hela slanten !


puss och kram på er


Inga kommentarer: