söndag 27 februari 2011

den första mars !

det borde inte vara så svårt för en viktopererad att gå ner i vikt tänker man ju !
men det är inte alltid så lätt. jag kämpar verkligen !
men vågen verkar inte vilja röra sig !
så nu ska jag satsa hårdare kommande veckor.
med start den första mars ordentligt !
så.... jag ska i morgon, mäta alla delar av kroppen och väga mig.
skriva mina mått här och så ska jag skriva lite matdagbok och träningsdagbok.
så ska jag kolla om tre fyra veckor och se om det hänt någe.
snart måste ju vikten börja röra sig.
Petri vill ju gå ner 20 kilo och jag har i första hand tänkt 13 kilo. så kan jag söka bukplastik och få den gjord kanske !
och medans jag väntar på att få bukplastiken så kan jag gå ner lite till.
felicia och jag och syrran och ronja ska börja på friskis i sörping s då kommer bli två pass minst i veckan tänkte jag !
sen så började jag igår att gå två promenader om dagen och hoppas att det hjälper.
jag är så trött på detta nu !

ska nog till och med använda bloggen som matdagbok och se om det gör det lättare för mig!
ska maila dietisten om ca två veckor om vågen inte rört på sig alls. !


nu ska jag glo på tv och sen duscha och sen krypa i säng !

natti natti på er !


Inga kommentarer: