tisdag 1 mars 2011

andra dagen är över. och bantningen går bra tror jag !
har tagit två stycken en timmes prommenader och har totalt gått 15400 steg på hela dagen så det är ju kanon med tanke på att mitt mål är 10000 steg.

maten har funkat bra tycker jag !
frukost 1,5 dl havregrynsgröt med 1 dl mjölk och 1 tsk socker. kaffe med mjölk.

lunch: en baguett med lätt smör och ost.kaffe med mjölk.

mellis : 2 st danenino.

middag: potatismos med alaska polack fick i ugn med paprika och majs.

kvällsmat: 2 st danenino , kaffe med mjölk.

är fortfarande lite hungrig så det kan bli lite gröt innan jag lägger mig eftersom jag kört rätt så hårt idag ! eldar just nu så att det ska hålla sig varmt i natt !
petri sover redan. alla barnen också !
så nu ska jag bara fylla på pannan en elle två gånger till så är det dags för mig med att sova.
jag har skit ont i min vänster amrbåge ikväll men vet inte riktigt vad jag gjort .

i morgon ska jag till bvc med Nikita så ska doktorn kika på henne. det är halv års kontroll...tänk att min lilla bebis redan är 6 månader ! tiden rusar !

skriver i morgon igen !

puss och kram på er !

Inga kommentarer: