måndag 28 februari 2011

måtten inför min satsning!

ja då ska jag då skriva in måtten som jag mätte mig i morse.
för att se om det händer mer nu kommande månad när jag verkligen ska satsa.
2 promenader dagligen och vart efter friskis och svettis.
sen ska jag försöka ta 50 situps varje dag. så kanske det händer grejjer.


hals:35 cm
bröst : 99 cm
under brösten :89 cm
midia: 83 cm
mage:92.5 cm
stuss:110 cm
lår:69.5 cm
knä:43 cm
vad:43.5 cm
arm:33 cm

vikt:89.1kg....

så nästa mätning blir den 28/3
nästa vägning blir den 4/3
så jag hoppas verkligen det har hänt lite på vikten på fredag och att det hänt mycket på måtten den 28/3...

till frukost idag har det blivit tre koppar kaffe innan promenaden med mjölk.
och efter promenaden blev det 1,5 dl havregrynsgröt med 1 dl mjölk och 1 tsk socker.
och om ca en timma bli det mellis bestående av en apelsin !
till lunch vet jag inte än....


skriver ikväll igen om hur dagen varit...

kram på er !

Inga kommentarer: