måndag 28 februari 2011

slutet av dagen !

ja så va denna måndagen till ända.
det blev två ordentliga promenader .
på morgonen blev det en timma med Petri, Nikita och svea och då lämnade vi Leo på dagis och sen fortsatte vi på skogspromenad.
sen blev det en kvällsrunda i en timma i kväll. runt hela Gusum.
så stegräknaren står nu på nästan 14000 steg. vilket är bra .
tio tusen är ju mitt mål !

frukosten :1,5 dl havregrynsgröt med 1 dl mjölk och kaffe med mjölk.

lunch : en baguette med lätt smör och prickig korv.

mellis: 2 st små danenino. 1 dl totalt.

middag: pasta och stekt köttfärs och kryddor.

kvällsmat : baguette med lätt smör och 2 ost skivor. kaffe med mjölk.

så dagen har varit bra. har även ätit en och en halv skiva kaffe bröd till namnsdags fikat.
och några turkiska peppar !

men over all så tycker jag det gått bra ! fått i mig ca 1,5 liter vatten !
och jag ska klara av att inte väga mig förrän fredag frö att se om det hänt någe.


skriver i morgon igen !

puss och kram och go natt !

Inga kommentarer: