fredag 3 januari 2014

en stor dag idag.

min lilla stora kille fyller fem år idag.
mycket har hänt på dom här fem åren.
han är en underbar busig entusiastisk kille med ett stort hjärta och ett hiskligt humör.
lika sprudlande glad som vansinnigt arg kan han va.
älskar att spela TV spel, vara ute och leka och upptäcka saker. cykla och prata,
jag är stolt över min fina gosse, men ibland undrar jag var han fått sitt enorma humör ifrån.

idag ska vi i alla fall ha kalas. det blir ett litet kalas. med glas starta och mys.

bilder kommer senare..

så över till annat. veckan ur ett vikt synpunkt har varit skaplig, fram till igår kväll då jag dumpade och fick godissug.
så idag, blir det nya tag. viss st kommer jag smaka lite glas starta, men jag ska försöka hinna med en promenad. och kanske även träna ikväll.
jag har en underbar tränings verk i ben och mage. det är en härlig känsla som jag saknat.
får se om jag får plats på ett inshape pass i morgon , annars får det bli gympa på onsdag och boxning på torsdag.
plus en massa promenader. och givetvis shakar. jag ska gå ner i vikt innan op och nu börjar motivationen komma tillbaka.

nu ska jag starta dagen med en Shake, sen ska Sockerkakan bakas, och sen en liten promenad .innan gästerna kommer vid ett.

//Elin//

Inga kommentarer: