lördag 4 januari 2014

en fartfylld dag

kalas igår. och det gick toppen. tror alla va nöjda.
leo fick gott om paket och va stolt över att fylla fem år.
mamma och Janne kom av dom fick han ett barn yatzi och ett data spel och en blomma.
moster med familj kom och av dom fick han en bug och en lös mustasch och två böcker.
sen kom Helena och barnen och av dom fick han en målar bok och tatueringar.
det enda som blir jobbigt när man har kalas är att man inte riktigt får till det med mat tider. så middagen blev vid halv fem. sent för att vara oss.

på kvällen satt felicia och jag och kollade på TV och va allmänt lata. det va skönt det också.
tyvärr kom jag i säng straxt efter tolv, så idag känner jag mig lite trött.
men jag ska försöka komma ut på en promenad med små tjejerna i vagnen idag. och sen ska jag fixa och dona lite innan det är dags för träning ikväll.
då blir det inshape. nice. de va ett bra tag sen.

just nu bakar jag bröd. det händer inte ofta att jag bakar bröd klockan sju på morgonen. men glömde visst handla macka igår.

i morgon blir det extra jobb. min arbetskamrat ringde mig igår och berättade det. så förhoppningsvis ska det väl synas på lönen också.
tre helg pass varav två på stor helg plus att jag jobbat mellandagarna också och vad jag fick höra så skulle de också räknas med helg ön. skulle kännas kanon om man fick en toppen lön. det är ju trots allt min sista på ett tag .

nu ska jag se till så att brödet blir klart.

//Elin//

Inga kommentarer: