onsdag 1 januari 2014

start

god tidig morgon.
idag startar jag. och det ska gå. jag måste hitta min motivation igen.
nu är de dags.
så...... idag kör jag igång med shakar. låg kalorie kost.
nu ska sätta upp tydliga mål för mig själv. tror på lång sikt att det är det enda sättet att klara det.

minst två liter vatten per dag.
minst ett träningspass om dagen.
inget onyttigt.
och framför allt ska jag hitta bra sätt att varva ner och njuta av livet.

nu är början på resten av mitt livet och de en bara jsg och ingen annnan som kan göra ändringarna åt mig.

finns ingen anledning att inte göra de rätta,

idag blir det även jobb. 7:45-13:00 sen blir de små fix här hemma och sen ikväll blir de rummet med brudarna och köra boxning. ska bli så skönt för både kropp och knopp.

ha en härlig dag, njut och ta vara på varandra.



//Elin//

Inga kommentarer: