onsdag 16 januari 2008

dagen efter !

så där ja, då vet man vad man gjorde igår ! måste säga att all träning jag utsatte kroppen för igår gav mig lite träningsverk! idag har jag inte tränat, men jag tänker ändå satsa på att få ihop 10000 steg. det känns som ett viktigt mål varje dag...
träningsverken sitter mest i armar och bröstmuskler, lite i magen..... men knappt inget i benen, men det är väl för att jag tränar dom så mycket annars... vi får se om jag inte tar ett tränings pass i kväll enbart för att få ihop mina 10000 steg.

just nu ska jag städa i ordning köket för att sen sätta i gång och baka pannkakor... barnen ville ha det sa dom! jag vet inte vad jag ska äta i stället.... i morgon ska jag ut och gå med MAlin på morgonen. det blir kul... sen på kvällen kanske jag åker in till friskis och svettis och drar ett pass. det va så kul och det är gratis denna vecka så då kan man ju passa på !

jag skriver nog mer senare och berättar om min dag.... om jag tränar ikväll eller inte !

kram och på återseende !

Inga kommentarer: