söndag 13 januari 2008

tränings pass!

så uppföljning från igår.... det slutade med att jag tog ett tränings pass på 10 minuter till efter dom 15 jag skrev om igår. känndes kanon att klara det, sen tog jag en dusch, så nöjd, men så trött....

idag har jag gått i skogen med barnen och petri och hundarna och i ca en halv timma, de va skönt för solen va framme då... sen när jag kom hem från skogen så tränade jag 15 minuter. så jag är rätt så nöjd över dagen, klockan är 20 nu och jag har fått ihop 7500 steg på stegräknaren, jag får väl träna en kvart till ikväll ifall jag inte får ihop mina 10000 steg innan tio. vilket jag säkert inte får... men jag vill....

idag hade i alla fall inte vågen rört sig det minsta. känndes trist efteråt jag vägt mig, men vissa dagar måste ju stå stilla för annars hinner ju inte kroppen med.

nu ska jag strax lägga mina barn och sen ska jag nog träna en stund. jag ska även plocka i ordning efter dagen och fixa lite. i morgon ska jag ta bort alla julgardiner och ljusstakar. det ska bli sköntatt få tillbaka den normala ordningen.. så det blir lite pyssel i morgon när jag är ensam hemma och barnen är i skolan och petri på jobbet ! så himla skönt...

skriver i morgon igen... så får vi se om jag orkade träna ikväll eller ej!

kram och på återseende !

Inga kommentarer: