lördag 12 januari 2008

tredje inlägget idag !

jaha. det blev visst 3 inlägg idag. men vad gör väl det... man kan aldrig uppdatera för ofta! eller? kanske man kan ! jag kom på sent om sider att jag visst skulle träna idag. så jag klarade 15 minuter.... jätte skönt att känna att man tar ut sig så kroppen verkligen får känna att den lever! och det känns, en aning mjölksyra!
så skönt !
funderar över om jag skulle ta ut vovvarna så här på kvällen för en lite kort prommenad också eller om jag skulle försöka träna 10 minuter till ikväll. jag har ju bara tagit en kvarts paus. så de kanske vore något för att försöka få ihop 10000 steg. just nu är jag uppe i 5500. så varför inte ?

jag vill ju att vågen ska röra sig neråt varje dag och det gör den lättast om jag får ihop mina 10000 steg har jag märkt !

jag skriver mer i morgon så får vi se om vad jag bestämde mig för !

puss och kram och på återseende !

Inga kommentarer: