torsdag 10 januari 2008

dagarna går !

dagarna går ganska fort, nu är det fredag igen. tyckte inte de va länge sen de va fredag.
på söndag har jag tränat nästan varje dag i två veckor. förutom två vilo dagar. jätte bra tycker jag ! i två dagarna nu har jag ju kört 14 minuter på maskinen i stället för 10. och det känns toppen. visst är jag helt slut när jag är klar, men det är ju de som är meningen med träning. känns kanon att klara det så bra trots att jag aldrig gillat träning egentligen. men nu när jag märker att jag går ner i vikt effektivt om jag får ihop mer än 10000 steg per dag. annars står jag nästan stil i vikt. inget skoj ! idag har jag gått ner 3 hg till. känns bra. sista veckan har jag haft en minskning på 1,4 kg så det är väl ganska bra. men jag vill ner under 100 nu ! suck.....
men det kommer väl !
nu ska jag i alla fall ut och gå med mina hundar och sen ska jag träna. ska bli skönt... jag har nyss ätit frukost och druckit mitt kaffe och idag ska vi åka till storstaden och stor handla. ska bli skönt att få hem lite varor, det har varit lite glest i skåpen sista veckan !

på återseende senare !

puss och kram så länge !


Inga kommentarer: