tisdag 8 januari 2008

deppig

just nu är jag inne i en depp period... mycket har hänt på kort tid och varken hjärna eller kropp orkar väl med några andra problem. så nu när jag har haft ett gräl med sambon så orkar inte hjärnan med det.
ganska jobbigt att behöva bli så deppad och sårad.... plus att igår när vi grälade blev jag verkligen förbannad och det är länge sen jag kände mig så arg. men det går väl till vissa gränser, alla behöver väl rensa luften ibland. det va jätte länge sen vi grälade, men frågan är om det är för att jag tassat bort eller om det är för att det har varit så mycket bättre... jag kan inte ge svar på den frågan. men det känns ju inte riktigt som om jag har lust att ha ett förhållande just nu ! men det blir ju bättre de med precis som ala andra gånger, ett litet gräl förstör ju inte fem års förhållande.... eller?
nej det gör det inte....
men jag vill ut och motionera bort mitt humör nu.... så jag kanske skriver senare igen !

puss och kram !

Inga kommentarer: