fredag 11 januari 2008

att 14 minuter kan va så lång tid

så, nu är jag inne från min prommenad. de va skönt.... och så tränade jag på maskinen efteråt. 14 minuter orkade jag... fy va jobbigt de va.... jag gick en timmas prommenad och så in och så tänkte jag att minst 14 minuter ska jag klara. när jag hade kört 9 minuter känndes det att mjölksyran tog över hand... men jag fortsatte när 12 minuter va gångna så va slut, men tvingade mig själv att fortsätta och klarade 14 min. så stolt över mig själv ! hi hi !
nu ska jag bara ta de lugnt resten av dagen, åka till stan och handla och se till att få ihop mina 10000 steg. de fick jag ju igår. så det går nog idag. är uppe i 6000 redan nu! klockan är bara 11 på förmiddagen! så skönt det känns att ha kommit igång och fått rutin på träningen.
nu ska kilona rasa....

på återseende!

puss och kram !

Inga kommentarer: