lördag 12 januari 2008

vilodag!

oj! så det kan blir, skrev i tidigare inlägg idag att jag skulle försöka komma ut och gå trots min migrä. men det blev inte så. jag orkar inte känner jag, fick ta en tablett nu till och jag känner mig allmänt visssen. ska försöka få ihop i alla fall 5000 steg idag, det borde jag väl kunna få om jag bara valsar omkring här hemma. jag känner inte för någonting alls faktiskt. skulle kunna tänka mig att hoppa i sängen och krama kudden i stället. men det känns som om det är lite tidigt än, kl är ju bara sju....
just nu sitter jag här i min nya datastol och dricker lite te. de e gott. funderar lite över att jag känner mig uttråkad. kristin ville att jag skulle komma till henne senare, men jag vet inte. känns inte så skoj när man inte mår helt bra !


te´t smakar i alla fall bra ! får sitta och njuta av de en stund. och sen får jag se om jag kan rycka upp mig lite !

på återseende.

kram !

Inga kommentarer: