onsdag 9 januari 2008

hur gick vaxningen !?

nja, kan jag säga, vårt hemmagjorda vax fungerade tyvär inte, vi gjorde väl något fel kan hända... men nu har vi i alla fall prövat....
vi har beslutat oss för att gå till sallong i stället. så det blri bra gjort. ska bli kul, bara man får råd...

men vi badade i henns bubbelbadkar och prata en massa så de va ju skönt och så gjorde vi ansiktsmask, jätte skönt...

så i morgon är det bara att träna hårt och minnas kvällens njutning...
i morgon tror jag att jag ska träna 15 minuter på maskinen, men det vet jag först i morgon om jag klarar. jag skulle behöva komma i gång med mitt friskis och svettis gympa program som jag har i x- boxen. väldigt bra program, och då om aldrig förr får jag träningsverk..

skriver mer i morgon !
på åter seende då !

kram !!!

Inga kommentarer: