lördag 12 januari 2008

migrän!

så typiskt att vakna med migrän när man har en massa annat man skulle vilja göra ! jag hade tänkt träna i morse men så blev de ju inte då. jag hade såå ont.. men jag kanske kan träna i kväll i stället. klockan är nu 17 och jag har inte ens varit ute och gått i kväll. jag har bara fått i hop två tusen steg på hela dagen. känns lite pissigt. jag hade i alla fall gått ner ett halv kilo sen igår. och det känns ju bra. och i morgon hoppas jag att vågen visar ännu mindre.
men med tanke på att jag inte rört så mycket på mig idag så kanske det inte blir så. eller så får jag väl ta mig i kragen och gå ut en timma och gå.
men det känns inte så motiverande på kvällen när man redan är frusen och seg...

idag har jag i alla fall varit på julgrans fest hos syrran, vi dansade ut granen med barnen, de va skoj för dom... sen hade petri köpt pizza till familjen, så de va ju också kul för barnen, jag åt wokgrönsaker med kyckling filé.... det va gott tyckte jag !

nu ska jag snart äta en frukt och så ska jag försöka hitta på något för att få lite motion. skulle vilja göra något vettigt med kvällen men vet ej om jag orkar !

kram på er !

Inga kommentarer: