onsdag 9 januari 2008

träning och tankar !

hej igen !
nu har jag avreagerat mig den värsta ilskan.... jag gick 45 min långprommenad i skogen. de va sååå skönt förutom att det regnade, men de känndes så bra i alla fall. tänkte bara på regnet ibland.... sen när jag kom hem tränade jag på min maskin i 14 minuter, jag sa ju att jag skulle öka en minut i veckan. men nu testa jag att lägga in fem låtar på datan och sen träna igenom alla låtarna, och det blev 14 minuter och 10 sekunder, så jag är stolt över att jag klarade de...
nu ska jag gå och hugga ved och älda så att jag får ta en skön dusch. det kan behövas nu ! både blivit svettig och varit ute i regnet... annars blir jag väl snuvig om jag inte kommer in i en varm dusch. men just nu medans jag skriver sitter jag och äter osötad nyponsoppa med lite knäcke... inte lyxmiddag direkt, men det funkar !
äta bör man ju ! och det gör jag ju ofta nu för tiden !

jag vet inte om mitt humör kommer bättra sig under dagebn, men som det känns just nu så får jag fokusera på mig själv och min träning och på att äta rätt.
annars klarar inte psyket att hantera allt... idag hade jag inte minskat ett enda hekto. de känns ju aldrig skoj, men kroppen måste ju vila ibland också !

jag skriver säkert mer idag, vi får se....

puss och kram så länge !!! !

Inga kommentarer: