tisdag 18 mars 2008

ingen friskis! dumma snö !

hej !
så det blev ingen friskis ikväll, på grund av att det snöade, kände att jag inte ville köra i mörker och snö, och så viktigt är det ju inte att komma till friskis att man ska offra livet för det !
så jag stannade hemma, petri och jag åkte ut med vovvarna och till affären. och direkt efter det så tränade jag på x-boxet. gjorde ett fys test för att kolla hur mycket jag förbättrat mig sen sist och det tog väl ca en kvart och sen tränade jag 30 minuter på x-boxet, efter det gick jag ner och tog 7 minuter på crosstrainern, jag borde nog köra ett par dagar i veckan på den, det känns ju att det ger någe. x-boxet känns inte så mycket.
friskis känns ju, för då är man genom svett när man är klar. men om jag skulle träna tre dagar friskis och två dagar på crosstrainern. undrar om det skulle bli för mycket ?

ja eller i alla fall en dag i veckan, så får det bli, en dag som är bestämt och sen en bonus om det blir två dagar. svårt att hamna på en bra nivå i träningen faktiskt......

nu har jag precis haft fotvård, satt dom stackarna i fot bad och filat dom och smörjt dom och fixat, så nu känns det jätte skönt om mina fossingar. behöver göra sånt oftare, men jag tar mig aldrig tid till det, ganska synd, sen har jag ju ett present kort till en fotvårdare som jag fick av min mamma i födelsedags present, vore kanske dags att boka en tid... skulle va himla skönt. och sen får man väl gå ett par gånger till för att få helt i ordning på tassarna, men det är något jag måste ta mig råd till förr eller senare.

ska snart gå och lägga mig, är seg . behöver sova lite, i morse va jag ju så trött att jag inte vaknade av klockan. dumt. försov mig ju en halvtimma. men vi hann ju i alla fall !

så jag skriver mer i morgon.

ha de gott så länge

puss ! natti natti !

Inga kommentarer: