måndag 17 mars 2008

ny dag! men vad är det som kommer i luften ?

god för middag !
vaknade med gott humör, pigg, till och med före klockan ringde och trots att jag sovit ganska dåligt i natt. vaknat flera gånger utan anledning. men jag va i alla fall pigg. vi gick och la oss ca 23 igår kväll. så det va ju tidigt för att va vi !
nu på morgonen har jag fixat och donat lite. eldat och klyft ved och gått en kortis med vovvarna. vädret är ju inte roligt att va ute i ! svin kalt, blött och så kommer det en massa snö uppifrån ! fy bubblan, jag som trodde våren va kommer. men icke!
ja ja, de e ju bara ta det som det är och acceptera det hela, men känns inget skoj !

nu sitter jag och mumsar i mig en banan till mellis. fryser som en hund och funderar över om jag ska ta ett tränings pass innan jag duschar. skulle va bra eftersom jag gick så kort prommenad.

skriver nog mer senare ! ska försöka få lite gjort här hemma nu !

puss och kram och på återseende!

Inga kommentarer: