fredag 26 december 2008

bebismagen ! uppdatering !



ja, jag tänkte att jag kanske borde uppdatera lite.
det har ju inte hänt så där jätte mycket. i alla fall så har inte bebisen kommit ut än. men den börjar nog vilja ut känns det som !

natten som va hade jag en hel del värkar gansk
a regelbundet med ca 20 minuter mellan. och en molande värk i ryggen. ryggvärken har inte släppt idag under dagen, mer än korta stunder ! och sammandragningar har jag haft lite då och då under dagen och tryck neråt.
så jag antar att det är tecken på att bebisen bö
rjar vilja komma ut till oss.
även om det förmodligen är bättre att den väntar några dagar. så det blir en 2009 bebis! men man vet aldrig när den behagar komma ut !

jag mår ju bra i alla fall. och sist när jag va hos barnmorskan den 22 visade ju alla värden bra också.
nu är jag inne i vecka 39. och jag räk
nas som full gången.
så nu min lilla är du välkomm
en när du vill...

jag har dekorerat min mage under julen. t
yckte det va lite skoj ! *ler*


Inga kommentarer: