lördag 27 december 2008

dagen gick !

nu är klockan snart fem.
dagen har gått ganska fort tycker jag !
min rygg värker och jag har lite sammandragningar.
jag vet inte riktigt om det är något på gång. eller om man kan ta de lugnt ett par dagar till.
önskar nästan att man visste när det är dags.

trött som en gnu och ryggvärk. skulle förlossningen komma igång nu så vet jag inte om jag skulle orka hålla mig vaken ! fniss.
petri och barnen har hållt på med veden idag. och hundarna har legat med ute och haft det skönt. jag va ute och hjälpte till lite jag också. kunde inte riktigt låta bli.
blev trött efter att jag tog en varm dusch. borde väl ha piggnat till. men det blev motsatt effekt på mig. hm. bebisen kanske inte gillar varma duschar!

nu sitter jag och bara surfar omkring och känner ryggvärken mola på.
väntar på ett tecken om hur det ska bli!
ska väl kanske förbereda petri snart att jag har ont. men det går nog över innan kvällen är slut....
tror inte jag kommer föda än ! eller jag vet inte vad jag tror egentligen ! fniss!

hoppas att eran dag har varit bra !
min har varit bra.

kanske hinner skriva ett litet inlägg till ikväll. annars hörs vi säkert i morgon om jag inte hittat på något annat innan dess.... det märker vi ! *leR*

kram !


Inga kommentarer: