söndag 28 december 2008

läget !

läget är lugnt.
ingen bebis ville titta ut igår heller.
skönt det visserligen, det är ju bara ett par dagar kvar till 2009.
inte för att det spelar mig någon roll, men det kanske spelar bebbeli roll senare !

hade värkar igår. sen till sist tog jag en panodil oc
h la mig i sängen och kolla på tv.
då lugnade det ner sig och till sist fick jag sova.
petri tror ju att det är en vecka kvar så vi får väl gå på hans teori.
nu är det ju "bara" fyra dagar kvar till 2009. det borde jag ju kunna knipa tycker man. fniss! men man v
et ju aldrig.
idag verkar det lugnt. men det är det ju för det mesta på morgonen. det är ju på kvällen som alla besvär kommer. då man har hållt igång en hel dag!

idag ska jag damsuga och torka golv på nedervåningen, får hoppas att jag orkar det utan att få sammandragningar eller så !
får väl ta de lugnt. men man måste ju sköta hemmet trots allt.
skulle vilja städa sovrummet också och möbl
era om lite, men det tror jag att jag får låta bli innan bebisen tittat ut!
det är lite små jobbigt att inte klara allt man vill. men snart så!

nu sitter jag och dricker en skvätt kaffe och funderar över om jag skulle ta och elda lite. det är ca 10 minus ute och en massa frost. det är bara synd att det inte är någon snö. men det kanske kommer. skönt att det är kallt så det inte är så lerigt ute. det är aldrig skoj för vovvarnas del.
hoppas att eran dag blir bra. jag hoppas att min blir det.
jag skriver säkert fler inlägg h
är på bloggen idag !

kraaaam
!

Inga kommentarer: