torsdag 1 januari 2009

nytt år !!!!

nu är det nya året här!
2009.
gott nytt på er allihopa.
nu ska detta året bli mycket bättre än det förra. fast det förra va kanon bra
på alla sätt och vis också...
visst fanns det stunder som man vill glömma och händelser man helst sluppit.
men över lag så har 2008 varit ett ganska bra år!

jag tänkte jag skulle summera det igår. men jag hann inte, så jag tänkte att jag kan göra det under dagen idag. ska plocka fram foton och sånt också.
lite skojjigt att gå igenom familjen karlsson/nurmis år 2008.
kommer senare...

jaa, här i huset ligger alla och sover trots att klockan är elva snart. det är bara jag och diesel som har lyckats komma upp från sängarna.
visserligen så väckte jag petri med besked vid tio.
jag vaknade med världens kramp i min vad.... jiiii. va ont det gjorde och det höll säkert i sig i tio minuter innan det behagade att sluta. petri hoppade upp och tryckte på benet och masserade och försökte hjälpa till. och till sist släppte det !
jag gillar verkligen inte den känslan !
tur att jag har en sån underbar sambo som hjälper mig....
nu sitter jag här och äter min frukost och dricker lite morgon kaffe... huset är alldels tyst....
jag måste nog väcka alla snart annars kan väl ingen somna ikväll sen!
ute är det 6 minus och ser bara kallt och frostigt ut. men tittar man upp lite så är solen faktiskt framme så det blir nog en vacker dag sen !
jag ska gå ut och gå idag.... jag vill ha värkar och jag vill ha bebisen ! NU!


nej ni nu ska jag väcka min familj och sen blir det promenad!
skriver säkert senare !
ha en bra dag allihopa som en start på det nya året !
ta hand om varandra !

kraaaaaaaaaaaaaaaam!

Inga kommentarer: