måndag 29 december 2008

god kväll.....

ja, nu är måndagen den 29 december över.
klockan är snart elva på kvällen och snart
är det den 30 december.
känns ju skönt. dagarna går och man und
rar om lilla bebbeli snart ska titta ut.

idag har min syster med man och barn varit och hälsat på.
bland annat för att lämna en hårddi
sk till petri och även för att
barnen och hundarna skulle få leka av sig ! det va trevligt !
både hundar och barn va
nöjda tror jag !

magnus fick hjälpa petri med lite ommöblering av vårt vardags rum så nu håller vi på att fixa det sista där nere. jag smet iväg nu för att blogga lite. kan ju inte låta er missa någon information om vad som händer i vårt liv.

nu är allt tvärtom i vardags rummet men så himla mycket bättre och smidigare !
och man kan spela bättre på wii spelet nu... finns lite utrymme att veva runt!
det gillar nog barnen
!
i morgon får dom testa att spela.
idag har barnen i alla fall fått massa frisk l
uft och kallt har det varit.
det låg runt tio minus på morgonen. och nu på kvällen ligger det runt fem... men så bitkallt... jag som inte gillar kyla för fem öre ! men det va ändå skönt att komma ut och låta barn och hundar leka av sig ordentligt ! nu sover felicia och ellen som små stockar och michelle hjälper petri med att koppla ljud i tv. det är bra för då kan jag passa på att blogga...
plus att jag sköter pannan också !

tog kort på magen idag. lite annorlunda bilder... d
els så tog petri på magen sittande !
och sen tog jag själv på min solsilhuette som blev på sovrumsväggen när solen tittade in på morgonen! tyckte det blev en jätte rolig och ganska vacker bild !
roligt med något annorlunda!


nu sitter jag här trött och med mitt kvällste. och en bebis i magen som hoppar och far som en vettvilling... kanske tittar ut snart ?
vi väntar och längtar !

tv rummet blir nog klart snart. så vi ska nog krypa till sängs allihopa ! skönt...
jag är ganska så trött efter dagen.. med mycket frisk luft!

jag skriver säkert mer i morgon !
ha en god natt !

pussar och kramar !
bye bye !

Inga kommentarer: