fredag 2 januari 2009

inte ett tecken på hela dagen !!! suck !

ganska märkligt, men jag har inte haft en enda sammandragning på hela dagen som jag kan påminna mig om! däremot nu på kvällenn...

iiiii, jag har fått ett par rejäla som gör ont och magen är stenhård...
jag skulle så gärna åka ikväll till bb. skulle passa så bra nu när barnen är hos lena och hasse hela helgen. så då skulle mamma bara behöva ta vovvarna och det vore ju enklare för henne!

just nu sitter petri och kollar en boxnings film och jag sitter och spelar lite bingo här vid datan... jag orkade inte se film... jag har sammandragningar. men inga kraftiga!
tyvär så längtar man ju så mycket så hela ens liv kretsar nästan runt värkar och sammandragningar och förlossningstecken! det blir så, så här i slutet.
felicia och ellen lös upp som två solar idag när jag berättade att det skulle komma bebis denna veckan eller nästa förhoppningsvis! stackarna om jag går över ännu mer. dom som är så spända på att få ett syskon !

idag har jag inte gjort så mycket faktiskt !
varit lite deppig och trött...
felicia åkte vid två tiden och ellen och michelle åkte halv ett...
sen åt petri och jag mat, jag lagade potatis gratäng och kycklingfilé mumsigt !!!
efter det kom vi på att vi hade ett stopp i skorsstenen som va tvunget att rensas. så det gjorde vi. petri på taket och jag i källaren och så rensade vi ! mycket sot blev det. så vi va kanske inte så där jätte snygga efteråt. men nu har vi varmt och skönt i huset igen ! *ler*

jag har faktiskt testat att spela wii spelet idag. så jag testade crash bondycot... lite halv kul va de, inte lika skoj som förr. men man fördrev ett par timmar i alla fall !
nu är det snart dags att sova. så i morgon ska jag försöka få ihop något bra här på bloggen om året som va! jag hoppas jag kan fixa det i morgon !
så vida vi inte är på bb! fniss!

sov gott allihopa !

kram !

Inga kommentarer: