tisdag 30 december 2008

migrän!!! blä!!!!

ja. det kan man ju säga! blä blä blä !
jag hatar verkligen att ha huvudverk. finns inget som kan göra mig så arg och ledsen! idag känner jag mig helväck.
vakna med huvudverk och yr som tusan. vet inte om järnet tagit slut i kroppen.
känns inget skoj i alla fall...

sitter och dricker lite kaffe nu och har nyligen tagit
en panodil så få vi se om det hjälper. jag vill inte behöva ligga och ha migrän hela dagen när det finns en hel del att göra här hemma.
vi håller ju på och möblerar vardagsrummet och ska lasta upp en massa kartonger på vinden och jag tänkte plocka i ordning i vårt sov rum och fixa till skötbordet till bebisen ! jag vill inte ha stökigt när jag
kommer hem från bb sen.
i morgon är det nyårsafton så jag antar att vi måste åka och handla lite gott till de och lite raketer idag också... barnen vill nog ha några raketer att smälla av!

jag har ingen aning om vad jag ska fixa för mysig mat. men något ska man väl kunna hitta på ! kanske någon kyckling rätt eller så !
någon som har något tips
?

nu ska jag väcka min sambo. och så ska jag försöka bota mitt huvud. men jag skriver senare igen. och kanske kan jag lägga ut e
tt foto på vårt vardagsrum när det är helt i sin ordning ! snyggt !

så här såg det ut innan vi
möblera om !
nu är allt tvärtom... får se vad ni tycker om det sen. jag tycker det blev bättre och luftigare ! svårt rum att möblera med dom stora sofforna...

ja ja ! skriver senare !

kram på er !

hejsvejs !

Inga kommentarer: