söndag 28 december 2008

snart har det gått en dag till !

idag är det söndag. och nu snart är söndagen också över.
vilket innebär att jag inte behöver känna press så mycket längre till!
nyår är på onsdag och om tre dagar så kan jag börja springa omkring för att få
värkar i stället för att vila för att slippa dom !
skönt!!!

idag har vi inte gjort så jätte mycket. jag har städat lite på nedervåningen.
barnen har städat sina rum. och så har vi varit ute med hundarna.
och idag fick michelle laga mat. så det blev pomme och hamburgare med bröd.
jag har lite svårt för att äta sån mat, men det gick bra.
efter maten la petri och jag oss i varsin soffa och såg någon film. och små tjejerna va ute och lekte.
skönt dom behöver få frisk luft.
sen åt vi efterrätt, fruktcocktail med glass. mycket smaskigt. lagom för min mage att tåla...

så nu har jag suttit här vid datan i nästan en timma och bland annat betalat våra räkningar
och kollat mailen och nu bloggar jag.
bebisen sparkar och lever runt i magen. skönt att känna att h*n mår bra.

nu ska vi snart åka iväg och släppa våra hundar och petri skulle köpa tobak i affären.
och så ska vi förbi och kasta allt papper till pappersinsamlingen för det har ju blivit ett par extra påsar nu över julen ! måste jag säga.... mycket papper blir det efter alla paket !
efter det vet jag inte om vi ska göra så mycket !
vet inte om jag orkar göra så mycket eller om det blir att lägga barn och själv också lägga sig!

jag skriver säkert mer i morgon, ska försöka uppdatera lite med foton på magen och så då också!


kraaaaaaaaaaam !

Inga kommentarer: